Wednesday 19 December 2012

Satu amalan yang boleh diamalkan


Barangsiapa yang membaca YAASIN sepenuhnya dan pada ayat ke 58 surah "SALAAMUN QAULAN MIN RABBIN RAHIM" diulang sebanyak 7 kali untuk 7 niat baikmu. Insya-Allah dengan izin Yang Maha Esa dan Maha Kuasa, semua hajatmu akan dikabulkan. Jika boleh niatkan sebegini : - 

1) YA ALLAH YA-RAHIM - ampunkan dosa-dosaku dan saudara-mara

2) YA ALLAH YA-RAHMAN - kurniakan aku isteri, suami, anak-anak yang soleh  
    dan mencintai Islam

3) YA ALLAH YA-RAZZAK - kurniakan aku rezeki yang berkat, kerja yang baik    
    dan berjaya di dunia dan akhirat

4) YA ALLAH YA-JABBAR - makbulkan dan terimalah amalan aku

5) YA ALLAH YA-MUTAQABBIR - jauhkan aku dari sifat khianat dan munafiq 
    dan miskin

6) YA ALLAH YA-WADUUD - kurniakan aku dan seluruh umat Muhammad yang 
    beriman dan kesihatan yang baik zahir batin

7) YA ALLAH YA-ZALJALA LIWAL IKRAM - makbulkanlah semua hajatku dan 
    redhaikanlah aku..


AMIN...



No comments:

Post a Comment